donderdag 5 mei 2011

ding 4 en 5 - RSS feeds

Je weg vinden in de nieuwsbrij die dagelijks geproduceerd wordt is inderdaad 1 van de dingen die lastig zijn. Ik abonneer me op nieuwsbrieven van gemeenten, en soms lukt dat prima, soms ook niet. Zo gaat me dat ook bij RSS feeds: soms vind ik het handig, maar eigenlijk is het nog steeds veel informatie.
Het filmpje geeft leuke info, ik heb me in elk geval ook geabonneerd op de VOB-feed, ben benieuwd hoe deze me gaat bevallen.
Ik herkende in elk geval al wat info die Paulien me vandaag doormailde, over het advies van de Raad van Cultuur voor de landelijke subsidie. Ook daar het voorstel op de bibliotheeksubsidie te gaan bezuinigen. Donkere wolken, jammer!

1 opmerking:

  1. Hallo Golfster,
    Het is inderdaad zoeken naar de juiste info. Mezelf ooit eens voor diverse feeds aangemeld. Na verloop van tijd toch weer veel geskipped en blijven er enkele over. En die zijn dan vaak wel weer erg handig!
    Maar de overload aan informatie blijft een 'probleem'.
    Hoe haalt 'men' het trouwens in de wijze hoofden om uitgerekend op het bibliotheekwerk te gaan bezuinigen!
    Succes met de volgende dingen.
    Groeten,
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen